Number of the records: 1  

Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií

  1. Title Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií
    Parallel titleThe Importance of the venue in the distribution strategy within the marketing of cultural organizations
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Source document Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 265-270. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7
    Issue dataObr.
    NoteRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * kultúra * spotrebitelia * zákazníci
    AnnotationFenoménu miesta/fyzického prostredia a jeho využitiu v marketingu sa v poslednom období venuje čoraz väčšia pozornosť zo strany marketingových pracovníkov v kultúre. V súčasnosti pod vplyvom rozvoja zážitkového marketingu nadobudlo miesto konečnej výmeny a jeho fyzické atribúty úplne nový význam a stalo sa predmetom samostatného marketingového pôsobenia, kreativity a inovácie. Fyzické prostredie miesta konečnej výmeny je do veľkej miery determinujúcim komponentom celkového zážitku. Miesto samotné môže byť nástrojom diferenciácie kultúrnej organizácie, teda predmetom jej strategickej odlišnosti na trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1