Number of the records: 1  

Marketingové analýzy potrieb zákazníkov - metódy a postup

  1. Title Marketingové analýzy potrieb zákazníkov - metódy a postup : bakalárska práca
    Author infoKatarína Medňanská, školiteľ: Andrej Dupaľ
    Author Medňanská Katarína
    Another authors Dupaľ Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky , (Bratislava, Slovensko)
    Issue dataBratislava, 2011. - 48 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number859285

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce478.8 KBz IP adresy EU po prihlásení