Number of the records: 1  

Měření efektivnosti reklamy

  1. Title Měření efektivnosti reklamy
    TranslationMeasuring of advertising efficiency
    Author infoPavla Staňková
    Author Staňková Pavla
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 3 (2011), s. 117-129. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609
    NoteRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords Česko * trh reklamný * objekty reklamy * techniky reklamné * metódy propagačné * taktika reklamy * komunikácia marketingová * efektívnosť * výskum
    AnnotationZákladné zákonitosti pôsobenia reklamy na zákazníka. Plánovanie reklamných a iných komunikačných aktivít. Efektívnosť reklamy. Situačný výskum merania účinnosti reklamy v českých firmách. Metódy vyhodnotenia výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext178.2 KBverejne dostupné