Number of the records: 1  

Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy

  1. Title Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy
    Author infoPavol Andrejovský, Jozef Gajdoš, Mária Girgošková
    Author Andrejovský Pavol EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Girgošková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8
    Issue dataGrafy
    NoteRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikatelia * prostredie podnikateľské * recesia * kvalita života
    AnnotationCelosvetová recesia so sebou priniesla hospodársky pokles, ktorý otriasol podnikateľskými aktivitami a víziami mnohých podnikateľov. Nové podmienky, v ktorých sa ocitlo slovenské podnikateľské prostredie prinútilo podnikateľov prehodnotiť svoje budúce smerovanie, aby tak dokázali prežiť v turbulentnom a nestabilnom ekonomickom prostredí. Toto má dopad aj na kvalitu života.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01261-015, originál dokumentu