Number of the records: 1  

Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing

  1. Title Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
    TranslationCeny spotrebiteľov a možnosti využitia teórie duševného účtovníctva v marketingu
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 261-275. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113
    Issue dataGrafy, tab.
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * ceny * účtovníctvo * marketing * rozhodovanie nákupné
    AnnotationŠtúdium spotrebiteľského správania ako kľúčová oblasť pre vytváranie marketigových konceptov. Porovnanie súčasnej behaviorálnej ekonómie a súčasného marketingu, ich spoločné a odlišné prístupy pri nákupnom rozhodovaní. Súčasné trendy vo vývoji behaviorálnej ekonómie (mentálne účtovníctvo a marketing). Odpúračania ako aplikovať behaviorálnu ekonómiu v teórii a praxi.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00192-010, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF444.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení