Number of the records: 1  

Charakteristika generácií slovenských spotrebiteľov

  1. Title Charakteristika generácií slovenských spotrebiteľov
    TranslationCharacteristics of Slovak Consumers Generations
    Author infoSamuel Smolka
    Author Smolka Samuel
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * zvyklosti kultúrne * spotrebitelia * marketing * generácie
    AnnotationTypológia rôznych generácií spotrebiteľov, ich špecifické črty a vlastnosti ktoré ich profilujú a odlišujú. Znalosť generácií spotrebiteľov je jedným z predpokladov správnej segmentácie, je kľúčovým identifikátorom pri oslovovaní reálneho i potenciálneho spotrebiteľa. Preferencie jednotlivých generácií vplývajú na ich nákupné správanie, ale reálne ho ovplyvniť vyžaduje dôkladnú znalosť oslovovanej generácie a často aj špecifík, ktoré súvisia s vývojom v jednotlivých krajinách. Príslušníkov každej generácie marketéri často spájajú s konkrétnymi produktmi, hovoria o špecifických vlastnostiach, správaní a charakteristikách.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF126.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení