Number of the records: 1
Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií
Title Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií Translation Positive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process Author info Yulia Šurinová Author Šurinová Yulia Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords metodika * reklamácie * dodávatelia * opatrenia Annotation Metodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1