Number of the records: 1
Nákupno-zábavné centrá ako jedna z nových foriem koncentrácie maloobchodu
Title Nákupno-zábavné centrá ako jedna z nových foriem koncentrácie maloobchodu Translation Shopping centers as one of new forms of retail concentration Author info Jana Macháčková Author Macháčková Jana Source document Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 112-118. - Košice : PHF v Košiciach, 2008. ISBN 978-80225-2633-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords centrá obchodné * centrá nákupné * vývoj * nájomcovia * komunikácia marketingová * čas voľný * zákazníci Annotation Počiatky vzniku obchodno-zábavných centier. Rozhodnutie o nákupnom mieste. Skladba predajní, kľúčové a ostatné menšie prevádzky, marketingová komunikácia, prostredie. Čoraz viac centier sa snaží integrovať nakupovanie i s ďalšími funkciami. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1