Number of the records: 1
Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi
Title Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi Author info Iveta Jeleňová, Erika Gecelovská Author Jeleňová Iveta Co-authors Gecelovská Erika Source document Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 6-21. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * etika * výskum * študenti * školy vysoké Annotation Reklama ako súčasť každodenného života. Komerčná verzus sociálna reklama. Čomu sa venuje pozornosť v sociálnej reklame. Sociálna reklama a etika. Problematické aspekty sociálnej reklamy. Metóda, vzorka. Výber a opis reklám. Metodika. Analýza dát. Výsledky. Diskusia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-2
article
Number of the records: 1