Number of the records: 1
The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union
Title The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union Translation Inovatívny marketing spoločnosti Starbucks a ich výzva mladým ľuďom EÚ Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 164-177 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing strategický * Európska únia * káva * kaviarne * stratégia inovačná * stratégia marketingová Annotation Charakteristika marketingových stratégií kaviarenskej spoločnosti Starbucks a kávového priemyslu v EÚ. Špecifické inovatívne marketingové metódy s cieľom zatraktívniť produkt. Dotazníkový prieskum medzi mladými ľuďmi v EÚ. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00567-010, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 906 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1