Number of the records: 1
Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti
Title Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti Author info Peter Lengyel, Jana Naščáková Author Lengyel Peter Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. S. 117-118. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2 Note Abstrakt Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing strategický * stratégia marketingová * inovácia Public work category Abstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01812-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1