Number of the records: 1  

Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti

  1. Title Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti
    Author infoPeter Lengyel, Jana Naščáková
    Author Lengyel Peter
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentMarketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. S. 117-118. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2
    NoteAbstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing strategický * stratégia marketingová * inovácia
    Public work categoryAbstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01812-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.