Number of the records: 1
Koncepcia TQM ako základ učiacej sa organizácie
Title Koncepcia TQM ako základ učiacej sa organizácie Translation Concept TQM as a basis for a learning organization Author info Petra Szaryszová, Lenka Štofová Author Szaryszová Petra EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Štofová Lenka EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 19-25 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie kvality * riadenie znalostí * organizácie vedomostné * manažment znalostný * systém riadenia kvality Annotation Základná koncepcia komplexného manažérstva kvality (TQM) je zameraná na zákazníka, vlastných zamestnancov organizácie, na procesy, na pracovné prostredie, ciele a výsledky a tvorí základ ISO 9001. Jej praktická aplikácia si vyžaduje postupnú zmenu správania sa zamestnancov podniku na základe vedenia, školení a motivácie zamestnancov, pričom čo najskôr za školením a tréningom musí nasledovať praktické využitie podporované nielen organizačne, ale aj motivačne. Koncepcia komplexného manažérstva kvality a vedomostí v kontexte so zlepšovaním vzdelávacích procesov v zmysle rozvoja a udržiavania učiacej sa organizácie ako súčasného trendu v konkurenčnom podnikateľskom prostredí. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01700-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 286.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1