Number of the records: 1
Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu
Title Komparácia odbytových stratégií pri uvedení nového produktu na bankovom trhu Parallel title Comparison sales strategies when putting a new product on the banking market Author info Dana Hrušovská, Veronika Rajníčková Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Rajníčková Veronika Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác. S. 65-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Matušovič Martin ; Mišík Vladimír ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-225-4238-8 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0100/13 50%. - VEGA 1/0546/15 50% Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords banky * produkty bankové * predaj * stratégia obchodná Annotation ČSOB, a. s. na bankovom trhu a bankové produkty - súčasný stav. Komparácia odbytových stratégií. Služba mimoriadne splátky hypotéky a služba bezplatné mimoriadne splátky pre segment živnostníkov a malých podnikateľov, porovnanie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00141-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 274.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1