Number of the records: 1
Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací?
Title Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací? Author info Dušan Pavlů Author Pavlů Dušan Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 1 (2016), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama * komunikácia elektronická * komunikácia masová Annotation Keď sa objaví nové masové médium, ktoré umožňuje rýchle, operatívne, audiovizuálne zobrazovanie, verejnosť obvykle prijíma tézu, že toto nové médium bude tým dominantným v spoločenskom priestore. Fakty o súčasnej realite veľtrhov v ČR a v Európe. Autor sa domnieva, že veľtrhy budú s elektronickou konkurenciou žiť v symbióze. Vo vzájomnom konkurenčnom súperení budú stále lepšie profilovať svoje špecifiká a svoje silné stránky. Spolu to môže byť veľmi harmonické súžitie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-4
article
Number of the records: 1