Number of the records: 1
Jak "logisticky" pochopit zákazníka
Title Jak "logisticky" pochopit zákazníka Author info Bohumír Kotora Author Kotora Bohumír Source document Logistika. Roč. 23, č. 1-2 (2017), s. 44-46. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 164 - Matematická logika. Logistika Keywords logistika * reťazce dodávateľsko-odberateľské * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * bezpečnosť informačná Annotation Vo vzťahu k logistickým procesom sa CRM systém (Customer relationship management) využíva na riadenie priorít zákazníckych požiadaviek. Analýzou ich správania je možné ovplyvniť tvorbu cien, kvalitu služieb alebo formovať nové predajné kanály. Cenné informácie umožnia efektívnejšie riadiť dopravu, optimalizovať zdroje alokované v skladových zásobách a zefektívniť distribúciu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-6 + 1 príl.
article
Number of the records: 1