Number of the records: 1
Branded products a vybrané súvislosti cenotvorby pri ich umiestnení vo filmovom diele
Title Branded products a vybrané súvislosti cenotvorby pri ich umiestnení vo filmovom diele Parallel title Branded products and selected context of pricing dealing with its placement in cinematographic works Author info Rastislav Zábojník Author Zábojník Rastislav Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 296-301 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords film * umiestňovanie produktov * propagácia * tvorba cien Annotation Product placement - terminologické vymedzenie pojmu. Product placement v kontexte cenotvorby. Príspevok poukazuje na relevantné kategórie product placementu, ktoré majú priamy vzťah k hodnote umiestnenia značkového produktu vo filmovom diele. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1