Number of the records: 1  

Otevřená data - nástroj vhodný nejen pro marketing

  1. Title Otevřená data - nástroj vhodný nejen pro marketing
    Author infoLucie Staňková
    Author Staňková Lucie
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords informácie * internet * reklama * zisk * marketing virálny * komunikácia * komunikácia marketingová * Česko
    AnnotationDáta - nový kapitál globálnej ekonomiky. Otvorené dáta (informácie) - údaje zverejnené na internete - definícia a význam pre ďalší ekonomický vývoj. Digitálne reklama - zisk v ČR. Zisk z digitálnej reklamy vo vybraných krajinách sveta.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.