Number of the records: 1  

The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation

  1. Title The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation
    TranslationDôležitosť stratégie predaja - prispôsobenie podnikateľských stratégií predaja v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie
    Author infoLukas Mulka, Peter Štetka
    Author Mulka Lukas
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2021), s. 53-64 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2021. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA 1/0646/20
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia podnikateľská * predaj * transformácia digitálna * dynamika ekonomiky * trh * implementácia
    AnnotationDôležitosť prispôsobenej predajnej stratégie v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie v dnešných podnikoch. Teoretický rámec, na ktorom budú založené všetky ďalšie vysvetlenia. Digitálna transformácia a dynamika trhu, ktoré majú významný vplyv na obchodnú stratégiu spoločnosti.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00094-004, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF406.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.