Number of the records: 1
Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov
Title Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov Parallel title Strategic Marketing in the Conditions of International Markets Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 2 (2021), s. 6-16 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing medzinárodný * marketing strategický * trh medzinárodný * globalizácia * trh zahraničný Annotation Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. Modely strategického manažmentu podniku. Metódy a stratégie vstupu podniku na zahraničný trh. Stratégie medzinárodného marketingového mixu -prroduktové stratégie v podmienkach medzinárodného marketingu, cenové stratégie v podmienkach medzinárodného, distribučné stratégie v podmienkach medzinárodného marketingumarketingu a komunikačné stratégie v podmienkach medzinárodného marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00660-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 277.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1