Number of the records: 1
Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment
Title Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment Parallel title Customer Relationship Management a jeho využitie v podnikateľskom prostredí Industry 4.0 Author info Andrea Čambalíková Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. S. 37-43 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022 / Richnák Patrik ; Olexová Cecília ; Fidlerová Helena. ISBN 978-80-225-5025-3 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku
Note VEGA 1/0375/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords prostredie podnikateľské * priemysel 4.0 * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Cieľom príspevku je analyzovať aplikáciu metódy Customer Relationship Management (CRM) v podnikateľskom prostredí v medzinárodnom meradle. Príspevok pozostáva z dvoch častí. Prvá časť je venovaná teoretickému zhodnoteniu CRM ako jedného z moderných trendov v manažmente. Druhá časť obsahuje diskusiu a analýzu dosiahnutých výsledkov súvisiacich s aplikáciou CRM v podnikoch na celom svete. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00670-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 415.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1