Number of the records: 1
Employer Branding As the Competitive Tool of Managers
Title Employer Branding As the Competitive Tool of Managers Parallel title Employer branding jako konkurenční nástroj manažerů Author info Dana Matoušková Author Matoušková Dana Source document Logos Polytechnikos. Roč. 13, č. 3 (2022), s. 4-18. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2022. ISSN 2464-7551 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords značky * firmy * talent manažment * marketing personálny * sily pracovné * zamestnávatelia * boj konkurenčný * budovanie značky zamestnávateľa Annotation Spoločnosti si v dnešnej dobe uvedomujú, že silná a kompetentná pracovná sila je neoceniteľným zdrojom a veľkou konkurenčnou výhodou. S rastom znalostnej ekonomiky a nadnárodných spoločností je dôležité, aby organizácie boli pripravené a schopné prilákať silnú a efektívnu pracovnú silu. Employer branding predstavuje snahu spoločnosti propagovať sa ako interne, tak externe, aby bola iným atraktívnym zamestnávateľom. V poslednej dobe si značka zamestnávateľa získala obľubu medzi vedúcimi pracovníkmi a vrcholovými manažérmi. Tento článok predstavuje employer branding z teoretického hľadiska a tvorí základnú teoretickú platformu pre kvalitatívny výskum, ktorý v niektorých otázkach týkajúcich sa zamestnávateľského brandingu v korporátnej oblasti českého prostredia nebol zrealizovaný. Pri príprave tohto popisného prehľadu bola použitá sekundárna výskumná metóda. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 952.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1