Number of the records: 1  

Marketing Strategies in Response to Tough Times – Lessons From India During a Global Crisis

  1. Title Marketing Strategies in Response to Tough Times – Lessons From India During a Global Crisis
    TranslationMarketingové stratégie v ťažkých časoch – skúsenosti z Indie počas globálnej krízy
    Author infoMeenakshi Handa, Ronika Bhalla
    Author Handa Meenakshi
    Co-authors Bhalla Ronika
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 26-39. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2023.18.2.3
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * manažment krízový * inovácia * pandémia * koronavírus * India
    AnnotationCieľom príspevku je v prvej časti identifikovať a kategorizovať rôzne usmernenia odporúčané v existujúcej literatúre o prispôsobovaní marketingových stratégií na zvládnutie výziev, ktoré predstavujú hospodárske a iné trvalé environmentálne krízy na trhoch. Tieto stratégie a iniciatívy boli následne usporiadané do tém. V druhej časti je cieľom štúdie využiť tieto témy ako pozadie na preskúmanie marketingových stratégií a inovácií, ktoré marketéri v Indii použili na zvládnutie porúch spôsobených pandémiou koronavírusu. Poznatky z tohto výskumu budú predstavovať sumarizovaný súbor odporúčaní, ktoré by organizácie, najmä tie, ktoré pôsobia na rozvíjajúcich sa trhoch, mohli v budúcnosti zvážiť ako reakciu na takéto náročné obdobie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.