Number of the records: 1  

Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students

  1. SYS0300096
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240419142346.9
    017
    70
    $a 10.31577/sp.2024.01.889 $2 DOI
    100
      
    $a 20240419a20249999m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students $f Haris Memisevic ...[et al.]
    330
      
    $a Štúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300044 $1 011 $a 0039-3320 $1 200 1 $a Studia Psychologica $e An International Journal for Research and Theory in Psychology $v Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49 $1 210 $a Bratislava $c Institute of Experimental Psychology $d 2024
    541
    1-
    $a Korelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007196 $a výskum psychologický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050016 $a jazyk materinský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034850 $a frazeológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037196 $a zásoba slovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0091098 $a Memisevic $b Haris $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240419 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.