Number of the records: 1
Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
SYS 0300096 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240419142346.9 017 70
$a 10.31577/sp.2024.01.889 $2 DOI 100 $a 20240419a20249999m--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students $f Haris Memisevic ...[et al.] 330 $a Štúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0300044 $1 011 $a 0039-3320 $1 200 1 $a Studia Psychologica $e An International Journal for Research and Theory in Psychology $v Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49 $1 210 $a Bratislava $c Institute of Experimental Psychology $d 2024 541 1-
$a Korelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007196 $a výskum psychologický 610 1-
$9 eu_un_auth*0050016 $a jazyk materinský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*0034435 $a komunikácia verbálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0034850 $a frazeológia 610 1-
$9 eu_un_auth*0037196 $a zásoba slovná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci 700 -1
$3 eu_un_auth*0091098 $a Memisevic $b Haris $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240419 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1