Number of the records: 1
Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence
Title Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence Author info Andrea Tomášková, Ladislava Knihová Author Tomášková Andrea Co-authors Knihová Ladislava Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords podnik rodinný * inovácia * inteligencia umelá * stratégia podnikateľská Annotation Tento nový model zdôrazňuje dôležitosť prispôsobovania sa meniacim sa trhom pri súčasnom zachovaní základných hodnôt a tradícií. Zdôrazňuje kľúčovú úlohu rodinných podnikov v hospodárskom a sociálnom rozvoji, pričom spája tradíciu s inováciami pre dlhodobý rast. Integrácia umelej inteligencie je pripravená na ďalšie zvýšenie prevádzkovej efektívnosti a rozhodovania. Keď túto zmenu prijmeme, očakávame svetlú budúcnosť pre rodinné podniky, ktorá zabezpečí trvalý odkaz pre budúce generácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
article
Number of the records: 1