Number of the records: 1
Ekonomický model hodnoty designu
Title Ekonomický model hodnoty designu Author info Eva Šviráková Author Šviráková Eva Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords dizajn * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * používatelia Annotation Príspevok sa zaoberá výpočtom hodnoty dizajnu pomocou výskumnej metódy experimentu, ktorá je podporovaná ďalšími výskumnými metódami: modelovaním a štruktúrovaným dotazovaním. Vstupné hodnoty do modelu, ktoré predstavujú názory manažérov firiem na dizajn, sa získavajú pomocou stolovej hry, ktorá poskytuje účastníkom výskumu atraktívne a ľahko pochopiteľné používateľské rozhranie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
article
Number of the records: 1