Number of the records: 1  

Ekonomický model hodnoty designu

  1. Title Ekonomický model hodnoty designu
    Author infoEva Šviráková
    Author Šviráková Eva
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 29, č. 2 (2024), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords dizajn * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * používatelia
    AnnotationPríspevok sa zaoberá výpočtom hodnoty dizajnu pomocou výskumnej metódy experimentu, ktorá je podporovaná ďalšími výskumnými metódami: modelovaním a štruktúrovaným dotazovaním. Vstupné hodnoty do modelu, ktoré predstavujú názory manažérov firiem na dizajn, sa získavajú pomocou stolovej hry, ktorá poskytuje účastníkom výskumu atraktívne a ľahko pochopiteľné používateľské rozhranie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.