- Factors Determining Buying Behavior on the Organic Food Market in the…
Number of the records: 1  

Factors Determining Buying Behavior on the Organic Food Market in the Visegrad Group Countries-Using Canonical Correlation Analysis

  1. SYS0310730
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250610104539.7
    014
      
    $a 001405344000001 $2 CCC
    014
      
    $a 001405344000001 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85215805908 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.3390/su17020672 $2 DOI
    035
      
    $a 1300413 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250610a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Factors Determining Buying Behavior on the Organic Food Market in the Visegrad Group Countries-Using Canonical Correlation Analysis $f Julia Wojciechowska-Solis, Magdalena Śmiglak-Krajewska, Joanna Smoluk-Sikorska, Mariusz Malinowski, Paulína Krnáčová, Malgorzata Agnieszka Jarossová, Gyöngyi Györéné Kis
    301
      
    $a 22320288
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Spotrebitelia čoraz viac vyhľadávajú ekologické, organické, minimálne spracované potraviny z certifikovaných bio fariem. Nákupné rozhodnutia spotrebiteľov na trhu s biopotravinami sú determinované rôznymi faktormi. Hlavným cieľom článku je identifikovať rozsah a smer viacrozmerných vzťahov medzi frekvenciou nákupu biopotravín a faktormi, ktoré určujú nákupné rozhodnutia. Na tento účel bola vykonaná kanonická analýza.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247706 $1 011 $a 2071-1050 $1 200 1 $a Sustainability $b elektronický zdroj $e [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability] $v Vol. 2, no. 17 (2025), pp. 1-21 $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Faktory určujúce nákupné správanie na trhu s biopotravinami v krajinách Vyšehradskej štvorky-pomocou Kanonickej korelačnej analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0056850 $a poľnohospodárstvo ekologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044174 $a biopotraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006626 $a trh potravinový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0093240 $a Wojciechowska-Solis $b Julia $4 070 $9 14,3
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093242 $a Śmiglak-Krajewska $b Magdalena $4 070 $9 14,3
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093241 $a Smoluk-Sikorska $b Joanna $4 070 $9 14,3
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093243 $a Malinowski $b Mariusz $4 070 $9 14,3
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $p EUBOBFKCR $4 070 $9 14,3 $f 1983- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053834 $a Jarossová $b Malgorzata Agnieszka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 14,3 $f 1978- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0093244 $a Györéné Kis $b Gyöngyi $4 070 $9 14,3
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.