Number of the records: 1  

neuromarketing

  1. SYS0043649
    LBL
      
    $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45
    005
      
    20111104151040.6
    100
      
    $a 20111007asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a neuromarketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111007
    810
      
    $a Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 209 $b Marketingové odvetvie, ktoré pracuje s najnovšími výskumami z oblasti neuropsychológie, kognitívnej psychológie a neurologických vied. Využíva lekársku technológiu magnetickej rezonancie a ďalšie technológie skenovania mozgu. Technológia meria zmeny aktivít v určitých častiach mozgu a zisťuje sa, prečo spotrebiteľ robí práve tie rozhodnutia, ktoré robí, a ktorá časť mozgu mu hovorí, aby danú činnosť urobil.
    836
      
    $d 20111007
    980
      
    $x H
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.