Number of the records: 1  

imidž

  1. SYSh0002418
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090908145037.8
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a imidž
    450
      
    $a image
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 339 $b Symbol, predstava určitého výrobku, firmy, dodávateľskej krajiny, ktorú odberatelia postupne vytvárajú na základe vlastných poznatkov, informácií a faktov vyplývajúcich z aktivity daného subjektu. Medzi faktory spolupôsobiace na utvárenie imidžu firmy patria najmä kvalita výrobkov, poskytovanie predpredajných, predajných a popredajných služieb, vystupovanie zástupcov daného subjektu, spôsob rokovania, propagácia, sídlo podniku a pod.
    980
      
    $x H