Number of the records: 1
marketing globálny
SYS h0003215 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^ 005 20110825090632.9 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a marketing globálny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 103 $b Realita svetovej globalizácie sa odráža v koncepcii medzinárodného marketingu - v globálnom marketingu. Podstatou tejto koncepcie je globálny prístup na svetový trh, ktorý sa chápe ako trh jednotný a umožňujúci uplatniť na svetovom trhu rovnaký typ produktu a ponúkať ho rovnakým spôsobom rovnakému okruhu zákazníkov po celom svete. Aj keď globálny marketing nevylučuje segmentáciu trhu, presadzuje štandardizáciu a unifikáciu marketingového mixu. 980 $x H
Number of the records: 1