Number of the records: 1  

marketing mix

  1. SYSh0003220
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090821121234.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a marketing mix
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 475 $b Súhrn činiteľov, ktorými firma môže ovplyvniť dopyt po svojich výrobkoch. V literatúre sa najčastejšie označuje podľa anglického pomenovania týchto činiteľov pojmom "four P´s", t.j. "4 P", pretože ho tvoria štyri nástroje, ktoré majú vplyv na podnikovú stratégiu: product (výrobok), price (cena), place (miesto) a promotion (podpora).
    980
      
    $x H
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.