Number of the records: 1
marketing priamy
SYS h0003223 LBL ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^ 005 20100429111235.9 100 $a 20030514csloy0103 ba 150 $a y 152 $a AACR2 $b MDT 250 $a marketing priamy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 $a SK $b BA004 $c 20030514 810 $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 172 $b Interaktívna metóda marketingu založená na báze vytvorenia určitej databanky, ktorá: obsahuje zoznam súčasných, minulých a potenciálnych zákazníkov; slúži na konkrétne sledovanie a vyhodnocovanie účinku reklamy u jednotlivých zákazníkov; umožňuje priamu komunikáciu poštou, telefónom alebo inými médiami medzi direct marketingovou agentúrou a zákazníkmi. Cieľom priameho marketingu je zjednotiť proces reklamy a kúpy do jedného procesu. 980 $x H
Number of the records: 1