Number of the records: 1  

Kvantitatívne hodnotenie parametrov kvality s využitím štatistických metód v procese úpravy magnezitovej suroviny

  1. SYS0007608
    LBL
      
    01953naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20231011134619.2
    100
      
    $a 20040428a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kvantitatívne hodnotenie parametrov kvality s využitím štatistických metód v procese úpravy magnezitovej suroviny $f aut. Katarína Teplická
    330
      
    $a Význam a použitie kvantitatívnych hodnotových parametrov v oblasti procesného riadenia kvality. Význam štatistických metód pre procesné riadenie. Základné štatistické metódy a ich využitie v procese riadenie kvality. Analýza štatistického hodnotenia súboru hodnôt. Regulačné diagramy. Indexy spôsobilosti. Procesný prístup k riadeniu kvality. Celkové zhodnotenie analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069681 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu $v Roč. 12, č. 1 (2004), s. 27-32 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2004
    541
    1-
    $a <The> Quantitative evaluation of the quality indicators with the using of statistical methods in the process of the magnesite stock arrangement
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005422 $a riadenie procesné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007351 $a zariadenia výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003146 $a magnezit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005040 $a proces výrobný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001675 $a diagramy regulačné
    675
      
    $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002180 $a Teplická $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040428 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.