Number of the records: 1
[Marketingový výskum]
SYS 0008921 LBL 02257naa$$2200325$$$450$ 005 20230808081429.1 100 $a 20040518a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Marketingový výskum] $f rec. Mária Hasprová 330 $a Cieľom učebnice je poskytnúť a zhodnotiť špecifickú oblasť marketingového výskumu aj na Slovensku a vytvoriť tak základ - teoretickú, metodologickú a analytickú bázu pre ďalšie bádanie v oblasti marketingového výskumu. Učebnica približuje metódy relevantné pre všetky kroky procesu riešenia projektu marketingového výskumu - od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich analýzu a interpretáciu vyúsťujúcu do záverečnej správy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069485 $1 011 $a 1335-4582 $1 200 1 $a Dialógy o ekonomike a riadení $e odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov $v Roč. 6, č. 17 (február 2004), s. 105-107 $1 210 $a Bratislava $c Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2004 470 -1
$1 001 eu_un_cat*c137215 $1 010 $a 80-225-1493-4 $1 200 1 $a Marketingový výskum $f Kornélia Richterová a kolektív $1 210 $a Bratislava $c Ekonóm $d 2002 $d dotlač 2003 $1 215 $a 379 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20040518 $g AACR2
Number of the records: 1