Number of the records: 1
Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing
SYS 0026067 LBL 02211naa$$2200373$$$450$ 005 20231107070622.2 100 $a 20050303a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing $f Jozef Medveď, Peter Poliak 330 $a Problematika metód analýzy makro- a mikro prostredia finančných inštitúcií z pohľadu marketingu. Význam analýzy prostredia finančnej inštitúcie je v tom, že je nevyhnutným predpokladom pre proces strategického manažmentu. Prvá časť článku je venovaná STEP analýze finančných inštitúcií, ktorá je jednou z metód analýzy mikroprostredia. Analýza STEP v sebe zahŕňa analýzu sociálneho, kultúrneho a demografického prostredia, technologického prostredia, ekonomického, politického a legislatívneho prostredia. Druhá časť sa zameriava na analýzu mikroprostredia finančných inštitúcií, pri ktorej je využitá SWOT analýza. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069494 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d Economics and management $v Roč. 7, č. 3 (2004), s. 103-118 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta $d 2004 541 1-
$a Ekonomické prostredie finančných inštitúcií z aspektu marketingu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006830 $a úrady finančné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001101 $a analýza swot 675 $a 65.012.12 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000296 $x Výskum. Pozorovania. Analýzy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0030292 $a Medveď $b Jozef $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0006269 $a Poliak $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050303 $g AACR2
Number of the records: 1