Number of the records: 1  

Klasické strategie dosloužili

  1. SYS0056163
    LBL
      
    01366naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231128135043.7
    100
      
    $a 20070423a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Klasické strategie dosloužili $f J. Leendertse
    330
      
    $a Globalizácia a rastúca digitalizácia spochybňujú recepty, ktoré sa po desaťročia osvedčili. Inovácia obchodného modelu dnes dôležitejšia než inovácia produktu. Hlavné komponenty obchodného modelu: 1. Prísľub úžitku 2. Architektúra tvorby hodnoty 3. Výnosy. Zákaznícky proces ako hybná sila reorganizácie ekonomiky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129772 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 4 (Duben 2007), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007101 $a výnosy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015224 $a Leendertse $b J. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070423 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.