Number of the records: 1
Klasické strategie dosloužili
SYS 0056163 LBL 01366naa$$2200277$$$450$ 005 20231128135043.7 100 $a 20070423a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Klasické strategie dosloužili $f J. Leendertse 330 $a Globalizácia a rastúca digitalizácia spochybňujú recepty, ktoré sa po desaťročia osvedčili. Inovácia obchodného modelu dnes dôležitejšia než inovácia produktu. Hlavné komponenty obchodného modelu: 1. Prísľub úžitku 2. Architektúra tvorby hodnoty 3. Výnosy. Zákaznícky proces ako hybná sila reorganizácie ekonomiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129772 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 4 (Duben 2007), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007101 $a výnosy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002129 $a flexibilita 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0015224 $a Leendertse $b J. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070423 $g AACR2
Number of the records: 1