Number of the records: 1
Cesta k loajálnímu zákazníkovi
SYS 0069068 LBL 01436naa$$2200301$$$450$ 005 20231128135250.7 100 $a 20080115a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Cesta k loajálnímu zákazníkovi $f Martin Veselka 330 $a Nadštandardná starostlivosť o zákazníka ako konkurenčná výhoda organizácie. Zlé skúsenosti zákazníkov s kontaktnými centrami (call centrami). Najčastejšie zdroje nespokojnosti. Technológiou proti nespokojnosti klientov. Proaktívna komunikácia. Informácie z prieskumu v Českej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129773 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 12 (Prosinec 2007), s. 47-49 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006445 $a telekomunikácie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0010183 $a Veselka $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080115 $g AACR2
Number of the records: 1