Number of the records: 1
Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
SYS 0075657 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231102124311.4 100 $a 20080602a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh $f Nora Mikušová 330 $a Informácia o zameraní a cieľoch dizertačnej práce, obhajoba ktorej sa konala 13.septembra 2007. V práci sú formulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129534 $1 011 $a 1336-3514 $1 200 1 $a Ekonomika a informatika $e vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI $v Roč. 5, č. 2 (2007), s. 299-301 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta hospodárskej informatiky $d 2007 488 -1
$1 001 eu_un_cat_hist*0057470 $1 200 1 $a Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh $b elektronický zdroj $e dizertačná práca $1 210 $a Bratislava $d 2007 $1 215 $a CD-ROM $c príl. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0074949 $a Mikušová $b Nora $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0021900 $a Goga $b Marián $4 727 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000886 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra operačného výskumu a ekonometrie $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004730 $a práce kvalifikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003318 $a metódy optimalizačné 675 $a 519.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000243 $x Operačný výskum 700 -1
$3 eu_un_auth*p0074949 $a Mikušová $b Nora $f 1978- $p EUBFPMKPO $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080602 $g AACR2 830 $a Nevykázané na MŠ SR
Number of the records: 1