Number of the records: 1  

Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR

  1. SYS0087506
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072000.5
    100
      
    $a 20081203a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR $f Jana Jurková
    330
      
    $a Vzdelávanie je služba, ktorá je poskytovaná na špecifickom trhu vysokoškolského vzdelávania. Trh vysokoškolského vzdelávania. Dopyt po vzdelávacích službách. V súčasnosti sa medzi jednotlivými vysokými školami vytvára konkurenčný boj o zákazníka - študenta.. Marketing a implementácia marketingovej teórie do praxe slovenských vysokých škôl je spôsobom ako upevňovať svoje postavenie na trhu a zároveň je faktorom pre získavanie konkurenčných výhod oproti konkurentom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0081859 $1 010 $a 978-80-8083-582-8 $1 200 1 $a Scientia Iuventa 2008 $b elektronický zdroj $e proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students $e Banská Bystrica, 13. jún 2008 $f compiler: Ľuboš Elexa, Monika Makanová $1 210 $a Banská Bystrica $c Matej Bel University, Faculty of Economics $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006601 $a trhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015940 $a Jurková $b Jana $4 070 $p EUBPHFKMR $9 100 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081203 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.