Number of the records: 1  

Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu

  1. SYS0092631
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072032.0
    100
      
    $a 20090324a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu $f Ivana Hudáková
    330
      
    $a Stratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164473 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník vydávaný v slovenskom jazyku $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 6, č. 2 (2009) $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    675
      
    $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090324 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.