Number of the records: 1
Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu
SYS 0092631 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072032.0 100 $a 20090324a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia modrého oceánu pri určovaní hraníc trhu $f Ivana Hudáková 330 $a Stratégia modrého oceánu vystavuje podniky skúške, či sa dokážu vymaniť z neúprosnej a krvavej konkurencie zúriacej vo vodách červeného oceánu, tým si vytvoriť zvrchovaný trhový priestor a zároveň vyradiť konkurentov z hry. Charakteristika červeného a modrého oceánu. Systémový rámec šiestich ciest. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164473 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník vydávaný v slovenskom jazyku $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 6, č. 2 (2009) $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090324 $g AACR2
Number of the records: 1