Number of the records: 1  

Léky na předpis: komunikace pro pokročilé

  1. SYS0097653
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231018131432.0
    100
      
    $a 20090707a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Léky na předpis: komunikace pro pokročilé $f Johana Doubravová
    330
      
    $a Do marketingu liekov vstupujú štyria aktéri - lekár, pacient, poisťovňa a štát. Klasickým marketingovým nástrojom - reklamou, môžu výrobcovia osloviť iba odbornú verejnosť. Komunikácia výrobcov liekov s lekármi. Rast významu komunikácie s pacientom - edukačné a preventívne kampane k určitému ochoreniu. Snaha farmaceutických firiem odlíšiť sa od konkurencie. Kombinácia rôznych komunikačných kanálov. Spolupráca s pacientskými združeniami. Komunikácia na internete. Prísne pravidlá zákona o regulácii reklamy - nemožnosť pomenovať ponúkaný liek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164815 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 14-16 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003076 $a liečivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002088 $a farmakológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    675
      
    $a 615 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000257 $x Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0027158 $a Doubravová $b Johana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090707 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.