Number of the records: 1
Léky na předpis: komunikace pro pokročilé
SYS 0097653 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231018131432.0 100 $a 20090707a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Léky na předpis: komunikace pro pokročilé $f Johana Doubravová 330 $a Do marketingu liekov vstupujú štyria aktéri - lekár, pacient, poisťovňa a štát. Klasickým marketingovým nástrojom - reklamou, môžu výrobcovia osloviť iba odbornú verejnosť. Komunikácia výrobcov liekov s lekármi. Rast významu komunikácie s pacientom - edukačné a preventívne kampane k určitému ochoreniu. Snaha farmaceutických firiem odlíšiť sa od konkurencie. Kombinácia rôznych komunikačných kanálov. Spolupráca s pacientskými združeniami. Komunikácia na internete. Prísne pravidlá zákona o regulácii reklamy - nemožnosť pomenovať ponúkaný liek. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164815 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 13, č. 6 (červen 2009), s. 14-16 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003076 $a liečivá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002088 $a farmakológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 675 $a 615 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000257 $x Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0027158 $a Doubravová $b Johana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090707 $g AACR2
Number of the records: 1