Number of the records: 1  

Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie

  1. SYS0104692
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072140.8
    010
      
    $a 80-225-252-4
    100
      
    $a 20091021d2000łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $a cze
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie $e monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky $f Vanda Lieskovská, Vladimír Gazda (eds.)
    210
      
    $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2000
    215
      
    $a [100] s.
    301
      
    $a VEGA 1/6047/99
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006926 $a veda ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 340 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021463 $a Gazda $b Vladimír $9 50 $4 340
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091021 $g AACR2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.