Number of the records: 1
Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie
SYS 0104692 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072140.8 010 $a 80-225-252-4 100 $a 20091021d2000łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $a cze 102 $a SK 200 1-
$a Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie $e monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky $f Vanda Lieskovská, Vladimír Gazda (eds.) 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU $d 2000 215 $a [100] s. 301 $a VEGA 1/6047/99 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006926 $a veda ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 50 $4 340 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0021463 $a Gazda $b Vladimír $9 50 $4 340 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091021 $g AACR2
Number of the records: 1