Number of the records: 1
Postoje slovenských zákazníkov k CRM
SYS 0108359 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240326114057.3 100 $a 20100108a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Postoje slovenských zákazníkov k CRM $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/4582/07 330 $a Výsledky empirického výskumu, ktorý hľadal odpoveď na otázky - ktoré faktory sú pre zákazníka rozhodujúce pri voľbe predávajúceho a do akej miery sú zákazníci ochotní poskytovať podnikom osobné dáta. Empirické hodnotenie bolo realizované na štyroch produktových kategóriách s vysokou angažovanosťou zákazníka: automobily, bankové produkty, poisťovacie produkty a produkty cestovného ruchu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108063 $1 010 $a 978-80-7372-536-5 $1 200 1 $a Aktuální aspekty české a světové ekonomiky $b elektronický zdroj $e seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 $e Liberec 15. až 16. září 2009 $f editor Magdalena Zbránková $v S. 259-266 $1 210 $a Liberec $c Technická univerzita v Liberci $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a Approaches of Slovak customers to CRM concept 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100108 $g AACR2
Number of the records: 1