Number of the records: 1  

Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti

  1. SYS0108380
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240326114440.9
    100
      
    $a 20100111d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti $f Dagmar Lesáková, Zora Trnková
    301
      
    $a VEGA 1/4582/07
    330
      
    $a Modely bežne používané nielen na zistenie miery spokojnosti zákazníka, ale aj ako pomôcka na stanovenie opatrení, ktoré musí manažment pre zlepšenie svojej firmy prijať. Model potvrdenia očakávaní. Kvalitatívny model spokojnosti. Mriežka manažérskych príležitostí. Index zákazníckej spokojnosti. Model C/D paradigma. Spôsoby merania zákazníckej spokojnosti v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 85-92 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002422 $a indexy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.