Number of the records: 1
Využívanie reklamy v období finančnej krízy
SYS 0109085 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072214.7 100 $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využívanie reklamy v období finančnej krízy $f Zuzana Michalcová 301 $a 2318160 330 $a Komunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108048 $1 010 $a 978-80-225-2851-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku III. $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave $e Bratislava, 5.11.2009 $g zostavovatelia: Peter Markovič, Elena Šúbertová $v S. [1-6] $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu EU $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 541 1-
$a Utilization of advertising in time of financial crisis 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007460 $a zdaňovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0056207 $a Michalcová $b Zuzana $f 1984- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2
Number of the records: 1