Number of the records: 1
The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers
SYS 0109107 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072215.0 100 $a 20100122a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers $f Kamila Rubaninská 301 $a 2316063/08 330 $a Zámery sponzorstva z pohľadu sponzora a z pohľadu spotrebiteľa. Sponzorstvo na Slovensku. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107424 $1 010 $a 978-80-8083-793-8 $1 200 1 $a Scientia Iuventa 2009 $b elektronický zdroj $e medzinárodná doktorandská konferencia : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students $f zostavovateľ: Ľuboš Elexa, Gabriela Elexová $v S. [1-6] $1 210 $a Banská Bystrica $c Centrum rozvoja doktorandov Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100122 $g AACR2
Number of the records: 1