Number of the records: 1
Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov
SYS 0110998 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819091620.4 100 $a 20100302a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov $f Gabriela Ratkovská 330 $a Pojem Corporate identity (CI) definovaný v zmysle určitej identity subjektov komerčného charakteru. Identifikácia vzťahov medzi budovaním CI nefiremných subjektov a ich konkurencieschopnosťou. Faktory ktoré vplývajú na reputáciu krajiny, príp. regiónu. Budovanie úspešného imidžu ako dlhodobé, cieľavedomé plánovanie a koordinácia procesov. Stanovenie stratégie pre efektívnu propagáciu Slovenska v zahraničí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108749 $1 010 $a 978-80-225-2873-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2009 $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník $e international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings $g zborník zostavila Petra Némethová $z eng $v S.186-191 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0024645 $a Ratkovská $b Gabriela $4 070 $p EUBOBFKMO $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100302 $g AACR2
Number of the records: 1