Number of the records: 1  

Live is life

  1. SYS0111091
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094222.8
    100
      
    $a 20100304a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Live is life $f Bohuslav Bohuněk
    330
      
    $a Príklady z praxe veľkých spoločností, ako lifestylový prístup zakomponovať do marketingových aktivít. Audi - výber farby automobilu - zelená wasabi. Whirpool a šiesty zmysel elektrospotrebičov. Česká mliekareň Čejetičky - strakatý dizajn mliečnych výrobkov - marketing namierený na mládež. Ďalšie spôsoby, ako upútať pozornosť zákazníka. Vytvorenie novej potreby. Sledovanie spoločenských trendov. Načasovanie príležitosti. Využitie lenivosti zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 2 (Únor 2010), s. 24-28 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006554 $a Bohuněk $b Bohuslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100304 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.