Number of the records: 1  

Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi

  1. SYS0111247
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230918071948.0
    100
      
    $a 20100309a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi $f Iveta Jeleňová, Erika Gecelovská
    330
      
    $a Reklama ako súčasť každodenného života. Komerčná verzus sociálna reklama. Čomu sa venuje pozornosť v sociálnej reklame. Sociálna reklama a etika. Problematické aspekty sociálnej reklamy. Metóda, vzorka. Výber a opis reklám. Metodika. Analýza dát. Výsledky. Diskusia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0165181 $1 011 $a 1335-7182 $1 200 1 $a Verejná správa a spoločnosť $e [vedecký časopis] $v Roč. 10, č. 2 (2009), s. 6-21 $1 210 $a Košice $c Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036913 $a Jeleňová $b Iveta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0033808 $a Gecelovská $b Erika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100309 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.