Number of the records: 1
Informačné systémy marketingu
SYS 0111952 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072236.6 010 $a 978-80-225-2929-7 100 $a 20100325d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Informačné systémy marketingu $e prípadové štúdie $f Andrej Miklošík 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 215 $a 127 s. [6,609 AH] $9 6,609 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0015347 $a Kubiš $b Juraj $4 675 $p EUBFHIKAI $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100325 $g AACR2
Number of the records: 1