Number of the records: 1  

Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia

  1. SYS0112222
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20181130133647.5
    100
      
    $a 20100406a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia $d Vision as a product of daring managers in a creative business environment $f Ivana Hudáková
    215
      
    $c Tab.
    320
      
    $a Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-7375-385-6 $1 200 1 $a Firma a konkurenční prostředí 2010 $e [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno] $v S. 196-203 $1 210 $a Brno $c Mendelova univerzita v Brně $d 2010 $1 215 $a CD ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006973 $a vízie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100406 $g AACR2
Number of the records: 1