Number of the records: 1
Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia
SYS 0112222 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083258.8 100 $a 20100406a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia $d Vision as a product of daring managers in a creative business environment $f Ivana Hudáková 330 $a Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia. 463 -1
$1 010 $a 978-80-7375-385-6 $1 200 1 $a Firma a konkurenční prostředí 2010 $e [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno] $v S. 196-203 $1 210 $a Brno $c Mendelova univerzita v Brně $d 2010 $1 215 $a CD ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006973 $a vízie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0004990 $a Hudáková $b Ivana $f 1976- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100406 $g AACR2
Number of the records: 1